Op 12 juni organiseerde FullFact Solutions de eerste Customer Advisory Board, met zeven vooraanstaande klanten op locatie bij Royal A-ware. Deze CAB-meeting bleek voor alle OEE-Toolkit gebruikers heel interessant. Er werden ervaringen uitgewisseld over het gebruik van OEE Toolkit en de visie en product roadmap van FullFact werd gedeeld. In halfjaarlijkse CAB-bijeenkomsten houden we nauw contact met onze klanten, zodat we de behoeften vanuit de markt goed kunnen volgen om daarop de ontwikkeling van onze producten en diensten af te stemmen.

Recent Posts

Is een hoger OEE percentage beter?

Is een hoger OEE percentage beter?

Dat hangt af van de doelstellingen van uw bedrijf. Wilt u dat de machines betrouwbaarder zijn? De kwaliteit constanter? Kleinere batches produceren? Sneller draaien, of juist wat langzamer maar stabieler? Het OEE percentage kan helpen om te bepalen welke verbeteringen nodig zijn om aan uw bedrijfsdoeltellingen te halen.

Lees meer
OEE data collectie: Welke gegevens moet u verzamelen voor OEE?

OEE data collectie: Welke gegevens moet u verzamelen voor OEE?

Alvorens OEE te meten, moet worden besloten wat precies zal worden gemeten. De basis is het vinden van verliezen op het gebied van beschikbaarheid, prestatie en kwaliteit. De gegevens die zullen worden geregistreerd, verschillen van apparaat tot apparaat. Het doel is echter om alle verliezen te vinden, omdat deze moeten worden opgelost.

Lees meer