Omdat we om onze klanten geven, continu!

Wij bij FullFact hebben geluk met onze OEE Toolkit klanten. De bedrijven die OEE Toolkit gebruiken zijn belangrijk voor ons, en of ze nu groot of klein zijn, een eenmanszaak of een groot concern met meerdere vestigingen, ze hebben één ding gemeen: ze willen blijven verbeteren. En wij? Wij zijn er erg trots op dat wij deze prachtige bedrijven van dienst kunnen zijn en een bijdrage kunnen leveren aan het continue verbeteringsproces.

 

Wat kunnen we verbeteren?

Om zo’n fantastische klantenkring te kunnen bedienen, zullen ook wij ons voortdurend moeten verbeteren. Wij moeten van onze klanten weten wat zij van ons vinden, wij moeten van hen leren en bovenal moeten wij weten wat zij denken dat wij kunnen verbeteren.

 

OEE Toolkit klantenenquête

Begin dit jaar hebben we hiervoor een grootschalig onderzoek onder onze klanten gehouden, omdat we graag van onze klanten zelf willen leren wat we kunnen verbeteren. Daaruit bleek dat onze klanten best tevreden zijn over FullFact. Maar dat is voor ons geen reden om achterover te leunen – het kan altijd beter!

 

Goede ideeën en punten van verbetering

Uit de enquête kwamen ook goede ideeën en verbeterpunten naar voren. Met een aantal van deze punten zijn we aan de slag gegaan en een aantal punten staan op de wensenlijst voor de toekomst. Uit de enquête kwam ook naar voren dat niet iedereen op de hoogte is van alle mogelijkheden die de OEE Toolkit te bieden heeft. Deze ontbrekende kennis willen we graag met iedereen delen. We hebben deze kennis verwerkt in 8 korte video’s. De komende 8 weken zullen we elke week een OEE Toolkit tips en trucs video publiceren.

 

Live vraag-en-antwoordsessies met tips & trucs

Om zoveel mogelijk klanten te motiveren de korte enquête van begin dit jaar in te vullen, boden we iedere deelnemer een gratis live Q&A met onze OEE experts aan, en dat hebben we geweten. Een groot aantal deelnemers maakte gebruik van dit aanbod om een frisse blik te krijgen op hoe het meeste uit de OEE Toolkit te halen. De Q&A’s die in de tussentijd hebben plaatsgevonden werden zeer gewaardeerd. Ook voor ons waren het zeer waardevolle momenten. Een prachtige gelegenheid om te ervaren hoe de OEE Toolkit wordt gebruikt en om te ontdekken waar FullFact nog kan verbeteren.

 

FullFact’s Customer Care Programma

Wij hopen dat u net zo enthousiast bent als wij om van u als klant te leren, want wij willen goed voor u zorgen.

 

OEE Toolkit Tips & Tricks

De komende 8 weken zullen we elke week een OEE Toolkit tips en trucs video publiceren.

 

Recent Posts

Nieuwe partner TSS Cross Media Group

Nieuwe partner TSS Cross Media Group

FullFact Solutions, een toonaangevende leverancier van OEE (Overall Equipment Effectiveness) en productiviteitsbewakingsoplossingen, en TSS, een toonaangevend bedrijf met meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van digitale visuele communicatieoplossingen, hebben hun...

Lees meer
Wat is de ideale OEE score?

Wat is de ideale OEE score?

Is het beter om de fabriek onder een bepaald percentage te sluiten? Nee, natuurlijk niet! Of nou ja, misschien zou dat in sommige gevallen beter zijn... Maar serieus: er bestaat niet zoiets als 'een OEE-getal' omdat het op duizend verschillende manieren kan worden...

Lees meer