Een paar maanden geleden hebben we het FullFact Support Center gelanceerd. Hier kunnen onze OEE Toolkit-klanten:

  • een vraag stellen
  • een goed idee doorgeven
  • een probleem melden
  • de status van hun supportvragen volgen
  • handleidingen vinden
  • video-instructies bekijken

Meld u gelijk aan bij het FullFact Support Center. Het FullFact Support Center is te vinden op de FullFact-website boven de contactknop.

Het FullFact Support Center is van grote waarde voor onze klanten omdat het een kennisdatabase heeft en een direct toegangspunt is voor onze klantenondersteuning. Naast deze voordelen geeft het FullFact ook een completer beeld van onze klanten, wat er aan de hand is en wat hun wensen zijn. Zodat we nog directer kunnen inspelen op de behoeften binnen OEE-software. We streven naar een zo hoog mogelijk serviceniveau.

 

Recent Posts

Nieuwe partner TSS Cross Media Group

Nieuwe partner TSS Cross Media Group

FullFact Solutions, een toonaangevende leverancier van OEE (Overall Equipment Effectiveness) en productiviteitsbewakingsoplossingen, en TSS, een toonaangevend bedrijf met meer dan 30 jaar ervaring op het gebied van digitale visuele communicatieoplossingen, hebben hun...

Lees meer
Wat is de ideale OEE score?

Wat is de ideale OEE score?

Is het beter om de fabriek onder een bepaald percentage te sluiten? Nee, natuurlijk niet! Of nou ja, misschien zou dat in sommige gevallen beter zijn... Maar serieus: er bestaat niet zoiets als 'een OEE-getal' omdat het op duizend verschillende manieren kan worden...

Lees meer