Support

WE HELPEN U GRAAG

OEE Support Team toegewijd aan u

De mensen die bij FullFact werken begrijpen de ware betekenis van het verbinden van mensen en technologie

De weg naar een effectieve OEE-implementatie kan hobbelig zijn! Ons OEE Support Team staat in alle stadia voor u klaar.
Maak een persoonlijk account aan in het nieuwe DECIDE4ACTION & FullFact Support Center en open hier een ticket of ga naar de Knowledgebase om de OEE Support te krijgen die u nodig heeft.

Elke aanvraag die via het Support Center bij ons binnenkomt wordt per e-mail bevestigd en bevat een link waarmee u de voortgang van uw ticket kunt volgen. We streven ernaar supportvragen binnen een dag te beantwoorden. We reageren binnen 4 werkuren op dringende problemen (GMT + 1).

Peter Deelen

Herman Guichelaar

Martien Strauven

Wim Terken

Ons OEE Support Team helpt u graag met technische vragen, en ook uw vragen over definities of Continu Verbeteren worden beantwoord door onze OEE experts die toegewijd zijn aan uw support.

 

UPDATE JUNI 2021

Het FullFact Support Center migreert naar een andere ticketing tool. OEE Toolkit tickets zullen door ons worden ondersteund in het gezamenlijke DECIDE4ACTION & FullFact Support Center. U zult hetzelfde hoge niveau van support blijven ontvangen zoals dat u van ons gewend bent.