Support
WE HELPEN U GRAAG
OEE Support Team toegewijd aan u
De mensen die bij FullFact werken begrijpen de ware betekenis van het verbinden van mensen en technologie
Maak een persoonlijk account aan in het nieuwe DECIDE4ACTION & FullFact Support Center en open hier een ticket of ga naar de Knowledgebase om de OEE Support te krijgen die u nodig heeft.
Elke aanvraag die via het Support Center bij ons binnenkomt wordt per e-mail bevestigd en bevat een link waarmee u de voortgang van uw ticket kunt volgen. We streven ernaar supportvragen binnen een dag te beantwoorden. We reageren binnen 4 werkuren op dringende problemen (GMT + 1).

Peter Deelen

Herman Guichelaar

Martien Strauven

Wim Terken
Ons OEE Support Team helpt u graag met technische vragen, en ook uw vragen over definities of Continu Verbeteren worden beantwoord door onze OEE experts die toegewijd zijn aan uw support.
UPDATE JUNI 2021
Het FullFact Support Center migreert naar een andere ticketing tool. OEE Toolkit tickets zullen door ons worden ondersteund in het gezamenlijke DECIDE4ACTION & FullFact Support Center. U zult hetzelfde hoge niveau van support blijven ontvangen zoals dat u van ons gewend bent.